1
TNet 3 Support / OnNetworkConnect not triggered
« on: March 02, 2014, 04:42:48 PM »
Hello,
It use to work... not anymore. Do you know a reason why OnNetworkConnect() would not be triggered when trying to connect ?
very simple script... no call back...
It use to work... not anymore. Do you know a reason why OnNetworkConnect() would not be triggered when trying to connect ?
very simple script... no call back...
- void Awake () {
- Debug.Log("on va se connecter a TNET");
- TNManager.Connect("78.192.14.236", 54000);
- Debug.Log ("fait");
- }
- public void OnNetworkConnect (bool success, string message)
- {
- Debug.Log("OnNetworkConnect");
- if(success)
- {
- Debug.Log("onNetworkConnect : " + success + "-" + message);
- }
- else
- {
- // il faut prévenir que le réseau ne fonctionne pas.
- Debug.Log("OnNetworkConnect: pas ok");
- }
- // on demande la liste des channels disponible actuellement sur le serveur avec un seul joueur
- // channelList = new TNet.List<string>();
- // TNManager.client.BeginSend(Packet.RequestChannelList);
- // TNManager.client.EndSend();
- statics.networkAvailable();
- }
- void OnNetworkError (string message)
- {
- Debug.Log("onNetworkError : " + message);
- }